C# 3.0 معرفی سایت برای آموزش برنامه نویسی با



چند وقته دارم کتاب ASP.NET 3.5 Unleashed رو که یکی از مراجع خیلی خوب برای یادگیری ASP.NET هست رو مطالعه می کنم ولی متوجه شدم برای درک بهتر مثال های ارائه شده در این کتاب ابتدا نیاز دارم تا حدی برنامه نویسی با C#.Net رو یاد بگیرم و بعدی از مدتی جستجو در گوگل تونستم یک سایت خیلی خوب پیدا کنم که در اون برنامه نویسی با C# به خوبی آموزش داده شده بود .
به همه دوستان دیگری که مایل به یادگیری ASP.NET هستند ولی پایه آن ها در برنامه نویسی با C# ضعیف هست توصیه می کنم با آموزش های این سایت پیش بروند .
قابل توجه برخی از دوستان که هنوز با ASP.NET آشنایی ندارند : برای برنامه نویسی تحت وب با ASP.NET نیاز است حداقل با یکی از زبان های برنامه نویسی دات نت مثل C# آشنایی داشته باشید و برای یادگیری C# می توانید به سایت معرفی شده در این پست مراجعه نمایید .
آدرس سایت : http://www.functionx.com/csharp/index.htm
لطفا اگر شما هم سایت خوبی برای یادگیری C# می شناسید در نظرات اعلام فرمایید .
موفق باشید .

0 comments:

Post a Comment